Nazwa forum

Opis forum


#1 2011-07-10 11:36:00

drzewieckifilip

Administrator

Zarejestrowany: 2011-07-05
Posty: 11
Punktów :   

Wasze postaci

Miłosz:
Imię i nazwisko: Elbis Berhinger
Bóstwo: Tapio(Bóg lasu)
Rasa: Elf
Klasa: Druid

Atrybuty:
Siła: 4
Zręczność: 3
Budowa: 2
Inteligencja: 4
Geniusz: 6
Spryt: 3
Charyzma: 3

Krótki miecz
Obrażenia: 4
Premia do ataku: 7
Premia do obrony: 5
Kara do inicjatywy: -1

Długi łuk
Obrażenia: 5
Premia do ataku: 10
Premia do obrony: 0
Kara do inicjatywy: -3

Bolek
Imię i nazwisko:
Bóstwo:
Rasa: Krasnolud
Klasa: Wojownik

Atrybuty:
Siła: 6
Zręczność: 6
Budowa: 6
Inteligencja: 4
Geniusz: 1
Spryt: 1
Charyzma: 1

Kolczuga
Redukcja obrażeń: 3
Kara do obrony: -3
Kara do inicjatywy: -3
Kara do energii: -5

Topór dwuręczny
Obrażenia: 10
Premia do ataku: 4
Premia do obrony: 1
Kara do inicjatywy: -4

Offline

 

#2 2011-08-27 10:40:50

rudy

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2011-08-27
Posty: 1
Punktów :   

Re: Wasze postaci

Opis postaci:
Eblis Behringer, Elf, Druid,  lat 21.
Wychowany od małego w Kręgu druidzkim, jego mistrzem jest Arcydruid Tyris.  Był to jedyny elfi krąg druidzki. W wyniku wojen z ludźmi Krąg rozpadł się. Jedynym druidem z którym Eblis ma kontakt jest Tyris. Nikt nie wie co stał się z resztą druidów, i czy nadal można im ufać.
Charakter: Neutralny
Cele Postaci: Zjednoczenie oraz władza elfów poprzez podbicie państw ludzkich, zdobycię dużego majątku, rozwinięcie zdolności magicznych, szerzenie kultu Tapio.
Wygląd: wzrost- 2m, waga- ok. 80 kg, włosy- długie blond, oczy niebieskie.

Offline

 

#3 2011-08-31 14:17:33

drzewieckifilip

Administrator

Zarejestrowany: 2011-07-05
Posty: 11
Punktów :   

Re: Wasze postaci

Bolomir Suchobrody
63 lata
Ojciec: Arghum
Matka: Arbirwa
Bracia: Duergh, Ormyser, Ackhzin, Tintai, Bried, Omkim, Enkin, Nobys
Siostry: Angulta, Polwa, Thusiria, Romokka

Twoja rodzina została wygnana z Vigilmaru przed wiekami. Było to tak bardzo dawno temu, że nawet twój świętej pamięci ojciec nie do końca miał pojęcie jak do tego doszło. Większość Twojej rodziny mieszka w Dynir, stolicy Essingeldu. Jesteś najmłodszym bratem z całego rodzeństwa i stwierdziwszy, że i tak nie masz najmniejszych szans, aby otrzymać po ojcu kuźnię, postanowiłeś porzucić typowo krasnoludzkie życie miejskiego kowala i poszukać bogactwa w świecie. Swoją wędrówkę rozpocząłeś parę lat temu i było cholernie ciężko. Żadnych większych wojen, nikt nie chciał zatrudniać krasnoludzkiego, niedoświadczonego najemnika. Jakieś drobne, dorywcze zlecenia pozwoliły Ci jedynie nie umrzeć z głodu. Sytuacja zmieniła się parę miesięcy temu, kiedy to zaczęło wrzeć na arenie międzynarodowej. Konflikt między Essingeld a Chilkim stał się nieunikniony, a paru osobom zrobiło się ciepło w spodniach. Z tego też względu prawie najstarszy zawód świata zwany rębaczem na powrót wrócił do łask. Rozpoczęła się wojna o wpływy w miastach, każdy chciał być tym głównym dostawcą broni i rekrutów dla królestw. Czułeś się jak ryba w wodzie, zdobyłeś sporo znajomości w Ballorze i Itul w gildiach(w tym osławionego Thorbora). Koniec końców wojna nadeszła, a Ty udałeś się na południe.
Cele:
    Zdobyć olbrzymie bogactwo
    Pomścić śmierć ojca
    W jakiś sposób zdobyć kuźnię po ojcu. Nigdy za bardzo nie lubiłeś swoich braci i jest to bardziej kwestia zrobienia im na złość niż uzyskania źródła dochodów.
    Uzyskać tytuł szlachecki
    Przejąć jakiś biznes niewolniczy(pracowałeś trochę jako zaganiacz i stwierdziłeś, że to świetny interes).

Laurana, 17 lat
Byłaś córką szlacheckiej pary z Wirnam. Podczas wojny z Essingeldem twój ojciec jednak umarł, a matka po raz drugi wyszła za maż – za kasztelana grodu. Jakkolwiek matce zależało na wykształceniu swoich córek(masz siostrę Kylerę), to ojczym chciał się ich jak najszybciej pozbyć. Twoja starsza siostra niedługo po wejściu w dorosłe życie została żoną pewnego starszego nobila w Rynos, Ty z kolei stałaś się narzeczoną syna Kasztelana Itul. W międzyczasie twoja matka umarła na jakąś dziwną chorobę, która nieznana była wszystkim uzdrowicielom, bezsilnie próbujących pobudzić ją do życia. Podejrzewasz, że otruł ją twój ojczym za niedochowanie wierności małżeńskiej(Jakkolwiek twoja matka była dobrą matką, z pewnością nie wiodła nazbyt skromnego życia). Kiedy więc kasztelan Wirnam został zabity podczas szturmu miasta, wiadomość ta ucieszyła Cię niezmiernie. Nienawidziłaś go całym sercem, a teraz nareszcie stałaś się wolną osobą.
Cele:
    Zerwać zaręczyny. Najlepiej byłoby zrobić to w legalny sposób, ale jeżeli nie będzie innego wyjścia – wszystkie chwyty dozwolone. Nienawidzisz dworskiego życia i nie dasz się po raz drugi zamknąć w klatce.
    W jakiś sposób wydostać siostrę z Rynos. Bardzo za nią tęsknisz i jesteś pewna, że ona również nie chce spędzić całego życia jako przeciętna dwórka.
    Zdobyć rzeczowe wykształcenie magiczne jak życzyła sobie tego Twoja matka.
    Zdobyć urnę z prochami ojca i dostarczyć ją do rodzinnego dworku w Wirnam. Tego właśnie by sobie życzył. Obecnie jego prochy spoczywają w świątyni w Itul na cmentarzu poległych.



S(k)elena, 48 lat

Do niewoli dostałaś się niemal w kołysce. Przez lata służyłaś ekwickiej rodzinie Asz’at w Rydii, będąc z początku niewolną służbą, później nauczycielką potomstwa, a wreszcie służką i doradczynią samego Pana Hammida. Towarzyszyłaś mu niemal w każdej jego podróży, byłaś świadkiem transakcji na olbrzymie sumy i poznałaś ludność całego kontynentu. Jako, że swoje obowiązku wykonywałaś nad wyraz satysfakcjonująco, twój pan zapewnił Ci podstawowe wykształcenie z dziedziny wiedzy magicznej. (To tylko na potrzeby sesji. Normalnie magiem jest zostać ciężko bardzo i jest to niemożliwe dla niewolników). Kiedy syn Hammida został porwany, nadarzyła się cudowna okazja, aby nareszcie otrzymać wolność. Troszczący się o życie swojego dziecka ojciec, był w stanie ofiarować Tobie wolność, byle tylko mieć pewność, że Haszir wyjdzie cało z Wirnam. Umowy dotrzymał, jednakże pozostała jeszcze jedna nierozwiązana kwestia: twój brat wciąż pozostawał w niewoli u Hammida. Był to więc czynnik decydujący podczas walki z Tyrisem, którego ostatecznie postanowiłaś zdradzić, byle tylko nie dawać swojemu panu pretekstu, do zemsty na twojej rodzinie. Było to olbrzymie poświęcenie, którego sam Adden by nie zaaprobował. Jakkolwiek jesteś teraz wolną osobą, przyszło ci żyć w brzemieniem zdrady własnego ludu i potępienia ludu po stronie którego stanęłaś.
Cele:
    Uwolnić brata z niewoli(Wykupić, porwać, zabić jego obecnego pana – wszystko wchodzi w grę).
    Opcjonalnie: Odzyskać zaufanie swoich elfich towarzyszy.
    Opcjonalnie: Uzyskać przebaczenie Tyrisa.
    Dowiedzieć się czegoś na temat swojej rodziny. Być może twoi dawni właściciele będą coś wiedzieć na jej temat.
    Opcjonalnie: Zostać druidem. Elfy z natury gardzą magią, a tym bardziej swoimi braćmi, którzy zaprzedali jej duszę. Alternatywą może być magia druidzka.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.fifaworld.pun.pl www.zarzadzanie2013.pun.pl www.swinka-team.pun.pl www.gniotki.pun.pl www.telefonypomocy.pun.pl