Człowiek
Specyfika: Zdobywa o 10% więcej punktów doświadczenia Szybkość: 9m Elf
Specyfika: Kiedy znajduje się na terenie lasu, otrzymuje dwukrotną premię z ukrywania się w cieniu i skradania. Szybkość: 10m Krasnolud
Specyfika: Noszenie ciężkich pancerzy nie spowalnia krasnoludów. Szybkość: 6m Gnom
Specyfika: Raz dziennie gracz ma większą szansę na uniknięcie ciosu, zadanie celnego cięcia, znalezienia cennego przedmiotu etc. Szybkość: 6m Goblin
Specyfika: Może żywić się dosłownie czym zechce, a w najgorszym wypadku i tak dostanie jedynie niestrawności. Szybkość: 7m Ork
Specyfika: Każdy brakujący punkt życia orka, zwiększa jego atak o 1. Szybkość: 10m Opis: Orkowie w większości zostali zniewoleni przez ludzi. Służą swoim panom, wykonując dla nich nawet najbardziej hańbiące i najcięższe prace. Są tym bardziej bezsilni, ponieważ wszystkie pozostałe, cywilizowane rasy, uznały orków za stworzenia prymitywne i niezdolne do życia w swoich społeczeństwach w charakterze innym niż służba. W przeszłości zdarzały się masowe powstania z ich udziałem, jednak za każdym razem były krwawo tłumione. Ork niewolnik w przeciwieństwie do swoich odpowiedników wśród innych ras, nie może zostać oswobodzony. W wielu miejscach na kontynencie choćby próba oswobodzenia zielonoskórego, może zakończyć się karą śmierci zarówno dla niego, jak i dla jego pana. Jedyni wolni orkowie żyją w dalekich lasach na północy i zachodzie. Są to jednak stworzenia dzikie, żyjące w prymitywnych strukturach plemiennych.
|